the green lantern

Efter en dag med huvudvärk halft som halft feber och döööö tråkig tag dejtar jag kudden!
tog mej iaf ner till soffan och tittade på the green lantern!
Sjukt bra film!
rekomenderar den till dom som gillar filmer som inte är så verkliga mera fantasi ;)
kunde själv inte sluta titta på den, efter ett tag var jag som inne i filmen så jag märkte inte ens att abbe kom hem.. hm.. undra om jag var inne i filmen..?
heheh...
Men nu orkar jag inte vara vaken längre efter en låååång dag och samtidigt sjukt tråkig...
shit är inte van vid att sitta hemma så som jag gjorde... :s
hihihi..

titta och njut av den... den ser kke dålig ut och är lite seg i början men när man väl tittar ordentligt så inser man att den är inte så dålig... 
hehhe..
ska jag säga som fastnar i filmer som inte har med verkligheten att göra! ;)
Men rekomenderar den iaf!



godnatt//jossi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0