Sommar looooooov!

Hejhopp!

Ligger i sängen efter en nöjd dag men en lite apa brevid mej vilket andra kallar mandyyy men i mina ögon är hon en apa!
Nöjd tjej med dagen!
Först en låååååång tråkig avslutning i skolan som var grymt seeeeeg!
Men ikv har jag träffat Amanda , Elin , Johan , ak , Jerry , Wester , lollo , Sebbe , adina , Sofie och fler men orkar inte skriva alla ;)
Hehehe..
Jag är iaf nöjd med dagen och har haft en super bra första dag på sommar lovet!
Även fast min Lilla apa satt och grät och över en kille så gjorde vi det absolut bästa av kvällen!
ttack för allt grabbar&kvinnor
Och sorry för jag nt bloggat på två dagar men aja!

Puss/jossi💙


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0