Rosor av hjärtat!

hejhopp!

Juste ursäkta för ingen bloggning igår men jag hade så förbanat brottom igår seriöst!
Johan skriver typ: kom till mej vid halv fyra!
hm.. klockan var halv tre och jag skulle duscha äta och handla överraskningen till honom... -.-'
Men jag hann som tur va men aah.. det får bli någe bättre någon annan gång! ;)
Idag fick jag min överraskning en STOR röd ros och ett fin litet gulligt kort med en nalle på :')
justja vi hade varit tsm i 4 månader igår:*
ah...
Dagen idag har väl vart hyfsat bra utom att det regnade och vi alla på skolan var tvugna att sitta och titta när niorna spelade fotboll mot lärarna... -.-'
kul..!
eller inte?
sen efter skolan fick jag rosen av hjärtat så gullig.. :*
Men nu ska jag bara packa och sen drar jag och sover hos amanda för i morgon blir det en extra dag ledigt ;)
hehehe...
awsome! :D 

Älskar dej massor!♥






puss//jossi♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Ida - Hon som föddes med LKG

Var gärna med i Dagens Awesome!

Det är enkelt att delta, bara en sak att göra :)

Det finns inget att göra för extra chans utan alla har lika stor chans! OBS! Läs den enda regeln noga, för om du inte gör det man måste göra så räknas inte ditt bidrag! :)

http://idahtt.blogg.se/2012/june/dagens-awesome-1.html

2012-06-11 @ 18:34:08
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0