regnet bara faller ner..

hellu!

hm... hade inte tid att blogga igår för det hände så jävla mke!
Gaah... fick ju nästan panik.. :o
Brosan tog studenten och är hur stolt som helst över honom! :D
Hade knappt inte träffat honom på ett halv år har saknat honom enormt mycket :'(
Men igår fick jag se honom ta studenten och vara hur glad som helst och det gjorde verkligen hela min dag ;)
efter det gick jag och mamma för att hämta min storasysters studentskyllt
nästa fredag tar evelina studenten också!
Hur stolt som helst över dej gumman!♥
Du har gått egenom mke men nu slipper du allt!
Efter studenten så drog vi hem med raggarbilen och åt... 
efter det så drog jag och mötte johan..
Sen mötte vi kempe, edström, david, henke och klas :)
sen var vi bara ute efter det så gick jag och johan upp för att fira lilla jens johans storebror för han tog oxå studenten igår...
Grattis lilla jens :D

Idag öser bara regnet ner och blir bara hemma och ta det lungt om jag inte går ut och hittar på någe när det inte regnar ;)
hehhe..
Blir nog för det mesta lungt för mamma och fredrik drar t östansjö på grillfest med kompisarna ;)
Älskar dej evelina!♥






puss//jossi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0