Söndag.

hhej!

kul att jag ens kommer ihåg att blogga... -.-'
men aja idag har vart en tråkig och långsam vanlig sööööööndag....
Seriöst vart har sommar lovet tagit vägen?!
det är bara 15 dagar kvar...
om man räknar med idag.. hihihu ;)
Håller på med en design på sandriis blogg men det funkar nt så bra eftersom hennes silmall cepar... -.-'
btw klippa gräset är nt riktigt min grej... 
heheh tog två timmar för mej och johan och klippa grannens gräsmatta... och den är nt ens stor -.-'
hihihu
ska fixa ny header t mej och med nya blider och en massa annar fin från sommaren! 
neh nu luktar det svinstia för en viss person kom in i huset...
btw en tjej jag mt gillar!
bäst att gå ut nu!


shooooo//jossi♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för att du hjälper mig hjärtat, även om det trasslat till sig! Men jag hoppas att den blir klar denna vecka!? ;)

2012-08-13 @ 21:02:28
URL: http://thislifebyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0