Lördag.

Jahopp, skolan börjar om två dagar och jag längtar inte.. -.-'
shit asso för dom som längtar till att börja i transten... Ni kommer att få ett levande helvete jag lovar er, specielt för dom som inte gillar att plugga och ha en massa prov typ två-tre i veckan.. -.-'
men lycka till ;)
Neh men nu ska jag följa med mitt hjärta till affären för han ska panta och carola ska handla en massa mat anatar jag.
Sen ska jag hämta pengar från pappa och lämna dom till mammi
Ikväll väntar det släkten eller ah iaf min moster, micke, Wilma, Felicia och Dennis!
Sen ska jag göra klart sandra design till bloggen och försöka börja på en egen till mej själv :D


 
jagsaknardej.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack Jossi, ser att du börjat lite men hoppas att du inte är klar än eftersom det ser ut som det gör ;)

2012-08-18 @ 18:34:17
URL: http://thislifebyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0